< zakodowani />

Plan zajęć

Kurs obejmuje 15 lekcji po 90 minut każda. Zajęcia odbywają się raz w tygodniu.
  1. Wstęp do Pythona
  2. Pętle for, pętle while
  3. Gra tekstowa - “Zgadywanie liczby”
  4. Listy, funkcje, podstawowe algorytmy 1
  5. Podstawowe algorytmy 2
  6. Gra tekstowa - “Milionerzy”
  7. PyGame - podstawy tworzenia gier z interfejsem graficznym
  8. Gra PONG
  9. Programowanie obiektowe - klasa
  10. Programowanie obiektowe - dziedziczenie
  11. Projekt: Programowanie obiektowe - gra tekstowa
  12. Gra Snake I
  13. Gra Snake II
  14. Łączenie się z Internetem za pomocą kodu - zapytania HTTP
  15. Łączenie się z modelem sztucznej inteligencji (GPT) i wykorzystanie go do rozpoznawania autora fragmentu książki